Saturday 1 January 2011

Herkese selamlar,sevgiler !
(Tahminimce her yeni blogger gibi ben de bi sure kendi kendime konusucam:)
Ben Elif, avukatim, 1 senedir Londra`da yasiorum, harika bir ailem ve dunya tatlisi dostlarim war.Bir de asigim, cok asigim :)
Bugun Londra`da 366.gunum...Yeniyila gireli henuz 1 gun kadar oldu, eger gecen gun izledigim sirin filmi daha once izlemis olsaydim, bu blog isine daha evvel girer, sirin noel suslemeleri ve birkac hafta onceki cilgin kar yagisi ile sonrasindaki gunesle beraber isil isil parlayan yumusacik karlar altindaki Londra`nin fotograflarindan tatli bir derleme yapar,ufak capli bir gorsel solen yaratabilirdim..Neyse, bir dahaki sefere daha iyi bi is cikaricam:)
Bu blog`da rahatsiz edici unsurlar olabilir,ozellikle ciddi anlamda mukemmelliyetci olanlari-benim gibi- ancak herseyden once bunu bireysel bi gunluk olarak kabul ettigimden, tribunlere oynamicami bastan belirtmek isterim.Bu nedenle klavyemde Turkce harflerin bulunmamasindan ya da biseyi yazilmasi gerektigi gibi diil de,aynen gunluk hayatta agzimdan ciktigi gibi yazmamdan oturu gelecek tum elestirilere kapaliyim:)Aslinda tamamen elestiriye kapaliyim, guzel seler icin cekinmeden gelebilirsiniz  :P
Neden burdayim? Blogging isi gecici bi heves mi yoksa tutkuyla baglandigim bi hobi mi olucak su an kestiremiorum ama en azindan gittigi yere kadar gidip,orda biyerlerde durdugunda tatli bi hatira olarak kalicak:) Ayrica bu aralar harika yemekler yapiorum, belki filmdeki gibi o yemekleri fln sergileyebilirim:)yok yok o kadar ozenti olmicam da, ozellikle yeniyili kutlamak uzere Londra`ya beni ziyarete gelen arkadasim Daniel pek hamarat,gunlerdir patatas bravas, yok spanish omlette falan kirilioruz.Canim arkadasim escinsel, hatta 2005`ten beri evli idi ancak gectigimiz eylulde esi onu terketti ve su an depresyonda..Ben de bu aralar sevdigim insandan fiziksel olarak oldukca uzaktayim dolayisiyla yemek yapip, bol bol yiyip, uyuyarak beraber depresyonu atlatioruz ya da daha da derin bir depresyona giriyoruz:) Bu gece disari cikmasi,biraz sosyallesmesi icin ona baski yaptim ama cocuk aglayarak eve geldi az once,esini ozluo.Belki de bnm Turk usulu "civi civiyi soker aslanim,haydeee" deyip sokaklara salmam yanlis bi fikirdi:)ne bilim ben, cocugun durumu da pek spesifik,hayal bile edemiorum ne hissettini, Allah kolaylik wersin!
Bu blogu acmaya gece 3`ten sonra karar wermem gercekten kotu oldu cunku asiri uykum geldi:)
Simdi uyuorum yeni bi heyecanla, bi yerden basladim bakalim,neler olucak :)
HERKESE MUTLU SENELER!:)

2 comments:

  1. Eskilerdennn taaaaa lise günlerinden yazışmalarımızı mektuplaşmaları hatırlattın bana elifcim...ozamanda kendi bloglarımızı yaratıyormusuz kendi aramızda :P....hey gidi tuncsiper gunlerii...bende sana comment bırakarak kendimi tatmin ediyim bari..blogum olmasada :D...takip edicemm...mucx
    -sinem korkmaz-

    ReplyDelete
  2. Delisin sen :)
    Sana okuyucu sayını arttırmak için vereceğim birkaç ipucu olacak. Keep in touch...

    ReplyDelete